Ledighets kommiten

Jaha nu e de oundvikligt att kringgå det längre.... Nästa vecka blir man arbetslös...
Måste börja med att tacka Fredrik (hjälten) Rainfeldt för att jag blir straffad med 7dagars karens från a_kassa så jag lär mig att inte råka ut för nästa lågkonjunktur... Om jag i stället för att arbeta skulle starta mig en bank och spekulera bort alla pengar så finns ju i stället lånegarantier att få... Nåt att satsa på i framtiden!!!


FY FAAAAAN!!!!!
Skönt att så många gickpå borgarnas snack om det nya arbetarpartiet.... (hur faan tänkte ni!?!?!)
Känns ju dessutom underbart att få en skattehöjning nu när man blir arbetslös eftersom det skapat massor av nya arbetstillfällen!!! Nån som märker ironin?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0