Flåt....

Lovade ju att bli bättre på att skriva här ju... Så usel jag varit under lång tid nu.
Mycket på gång nu och inget har hänt sen sist...:-)
Men flyttar snart i alla fall..
Kan inte hålla mig från att kommentera ett uttalande jag hörde från vår kära landsfader Mr Reinfeldt idag, han svamla nåt om att välfärden var oerhört viktig.. DEN HAR JU BLIVIT JÄVLIGT MYCKET BÄTTRE UNDER DIN TID!!!!!
Han slog sig dessutom för bröstet och sa att deras satsning på att öka på jobben genom att försämra för alla arbetslösa var en succe`.. ( Kanske för statskassan men inte för oss, tänkte jag)

Så vill ni ha en osolidarisk. överlägsen skithög som statsminister även efter nästa val så tycker jag att ni ska rösta på den pålitliga och trygga Landsfadern Fredrik "Hjälten" Reinfeldt...

Hör av mig snart igen och då med ett roligare inlägg än detta politik dravel.....

Kommentarer
Postat av: erica

hey! he's back =) ja de måste ju vara så han tänkte =P

2009-08-28 @ 09:18:27
URL: http://icsiam.blogg.se/
Postat av: Linus

äntligen skriver du igen...? vart har du varit.?

2009-08-28 @ 21:35:53
Postat av: Anonym

Fan det var på tiden att jag fick din blogg

kram //

2009-09-03 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0